Recenzia na knižku Rikiho dobrodružstvá

blog od mamičky Katarínky Szikorovej

Detská kniha Rikiho dobrodružstvá od  autorky Silvie Lidajovej predstavuje citlivo a nežne napísaný príbeh kocúrika Rikiho, jeho mačacích rodičov a súrodencov.

Deti si knižku zamilujú už pri prvom stretnutí s ňou. Veselé farby na obale knihy a veľké okále kocúrika, ktorý akoby odniekiaľ zvedavo vykukal, budú deti nabádať, aby knižku rýchlo otvorili a aspoň si ju sami prelistovali.

A potom už len budú ťahať rodičov (nečitatelia), aby si s nimi toto mačacie dobrodružstvo prečítali s nimi. Deti zvieratká milujú. A mačičky patria medzi tie najobľúbenejšie, keďže v našich končinách patria veľakrát do našich rodín. Presne tak, ako aj u samotnej autorky knihy.  Kocúrik Riki je skutočný, jeho fotku nájdete na konci knihy. Jeho rodinou je chlapček Samko so svojimi rodičmi, maminkou (autorkou) Silviou a tatinkom.

Práve to, že dieťa sa môže stotožniť so skutočným zvieratkom a jeho rodinou dáva knižke iný rozmer. Riki sa môže stať ich priateľom na dlhé obdobie, nakoľko ich prevedie svojím mačacím životom. Od narodenia, cez spoznávanie okolitého sveta, spoznávanie samého seba. Za úžasné považujem, že autorka Silvia vykresľuje a vyzdvihuje to najdôležitejšie v našich životoch - lásku a rodinu. Zároveň učí deti zodpovednosti a dodáva im odvahu v zdolávaní prvých životných prekážok. Kocúrik Riki je skutočný priateľ.  Našich detí aj nás rodičov.

Knižôčku Rikiho dobrodružstvá si môžete objednať aj u nás.

Tešíme sa na pokračovanie!

Vaša Katka

Ďakujeme mamičke Katke Szikorovej za pútavú recenziu knižky! Katkin obchodík OVEČKOVO sa hemží tými najkrajšími knižkami, ktoré v sebe skrývajú milý príbeh či poučenie. Vyberte si hodnotný darček pre svojich malých čitateľov. Na facebooku má Katka založený projekt na podporu čítania detí s názvom Ovečka si číta s nami. Prezentuje a predáva detské knižky s akcentom na ekológiu, životné prostredie a medziľudské vzťahy.